Hej Glitterstars!

Usch så länge sedan det var jag senast skrev en artikel till er!😓 Jag är sååååå ledsen att jag inte informerade er om min paus med bloggen!!! Jag har varit borta i mer än 3 månader 😩 Men nu är jag tillbaks. Ni undrar säkert varför jag var borta, och det beror helt enkelt på att det har varit superstressigt och jag har inte hittat tid till bloggen💗 Vissa av er har kanske hört om mitt nya varohus, ”PJ Varohus”. 80% av min tid har gått på att designa nya klädkolkektioner till varohuset, plus så har jag också haft en massa problem med min pojkvän Christopher✨ Det har varit så hektiskt, men nu när allt lugnat ner sig lite grann har jag tid för mina TG-medlemmar igen.  Så mitt svar är ja, TG fortsätter!! Jag har nya aktiviteter och annat kul färdigt planerat redan. Och dessutom, TG är nära 3 miljarder medlemmar redan😍 Otroligt att jag har så många trogna fans. Snälla gå med i Team Glitterstars, jag lovar att det kommer att bli kul! Ilysm alla fans som stöttat mig fastän jag varit inaktiv med allt.💋 Ni som är med i en TG-gruppchat på WhatsApp har kanske fått lite extra uppdateringar från mitt liv redan, men ni som inte är det, JA, jag är officiellt tillbaka på bloggen😇 P.S, TG Frågor & svar dag 1 ute imorgon!!

Min Instagram: @parlenos4ever

Kommentera, följ mig på Instagram, och dela denna artikel på Facebook, Twitter, och Pinterest om du är ett fan🌟