Hejsan svejsan Glitterspots!✨

Ni kommer väl ihåg min 50 artiklars giveaway!💝 Nu ligger vi vid 38 artiklar, så vi närmar oss... 😉 I giveawayn ger jag alltså bort någon present till ett av mina fans. Och för att ni ska kunna vara med i giveawayn så måste jag veta er adress, så jag kan skicka presenten i posten.🌸Om jag inte vet din adress och du vill delta i tävlingen så får du vänligen kommentera din adress. Jag kommer inte att publicera kommentaren, så du behöver inte oroa dig för att någon galning ska få tag i den, haha!😄Så alltså, kommentaren med din adress kommer inte att synnas på bloggen, utan bara jag kommer att få den. De vars adresser jag redan vet behöver inte kommentera, utan de är automatiskt med i tävlingen.💗Om ni har något att fråga så är det bara att säga till, så kan jag ta upp det i en av mina artiklar. Mer info om när vinnaren lottas ut kommer att dyka upp på bloggen snart!😘

~Pärlenos🌹

Min Instagram: @parlenos4ever