Hejsan😘

Nu sitter vi i tåget påväg hem. Jag tänkte att jag inte gör en resedagboksartikel idag, eftersom det ända vi gör idag är att sitta i flyget och i tåget.💖 Hoppas det är ok för mina Glitterstars! Nåja, nu när det är skött så börjar vi prata om vad det är med Yasmine 😒 Ugh, hon har ännu inte kontaktat mig, eller kommenterat på mina bloggartiklar och Instagram-bilder. Jag fattar inte vad som har hänt!😠 Jag har inte gjort något mot henne... I min förra artikel igår så frågade jag er, mina fans, om jag borde kicka bort Yasmine ur Team Glitterstars.🌟 Majoriteten svarade ja, så jag sms:ar henne idag och meddelar att hon är ute ur mitt team. Hon har varit helt underlig mot mig de senaste dagarna, så kanske det gör att hon börjar märka mig igen.😐 Om hon inte snart slutar ignorera mig är hon inte min bästa vän längre!! Bara fans som är i Team Glitterstars får vara min bästis💕 Så om inte allt blir bra mellan mig och henne snart, så gör jag en artikel om att jag söker en ny bästis! Så om du är ett aktivt fan och kommenterar ofta, så har du en stor chans att bli min bästis♥️ Men kom ihåg, detta är bara om Yasmine slutar att vara ett fan och i mitt team! Nu till lite roligare nyheter💞 Snart är det min födelsedag!! Yay!!! Jag fyller den 28.6, alltså två dagar efter midsommar.🎉🎁 Omg, det ska bli superkul att ha födelsedagskalas! Kom ihåg att gratulera mig då!🎈🎊 Mer info kommer om mitt kalas imorgon, och på Instagram kan ni redan nu hitta lite information.😍 Så följ mig på Instagram, @parlenos4ever💋Hejdå för denhär dagen Glitterstars!

~Pärlenos🤗

Min Instagram: @parlenos4ever

Kommentera, följ mig på Instagram, och gilla denna artikel på Facebook, Twitter, och Pinterest om du är ett fan!🌟

Läs min senaste artikel med att klicka på denna länk: https://parlenos.vuodatus.net/lue/2017/06/resedagbok-schweiz-dag-7-sista-dagen