Hej!😘

Ojoj!! Jag skulle ALDRIG ha trott att vi skulle ha fångat DITTO på Pokémon Go!😮Alltså helt fantastiskt!! Tänk, just JAG får fånga en så bra Pokémon😵Här är min ditto, på fotot nedan. Nåja, nu till lite annan info. Tyvärr blev det inte så många artiklar på de senaste dagarna, men det kommer nog fler på det kommande veckoslutet och nästa vecka. Det har bara varit så mycket allt möjligt nu...😔 Och till mina fans som inte bryr sig om Pokémons så värst mycket, kan jag lova att jag ska nog skriva andra artiklar också.❤️ Och del nio av hotell Alptoppen är ute i övermorgon!! Tack för att ni har varit stödande och snälla, och delat och kommenterat på mina artiklar ofta.💋 Fortsätt att göra det i fortsättningen också, Glitterspots! Era vänner på Facebook och Twitter vill garanterat läsa om mina äventyr!🐾 Så, fortsätt på det viset. Imorgon tror jag att det blir en "Fem fakta om mig" artikel på bloggen, så det lönar sig att kolla bloggen för sådant om ni vill veta mer om mig! Och registrera er gärna till Instagram också, det är enkelt och alldeles fritt! ✨ Där heter jag @parlenos4ever, följ mig för foton och uppdateringar. Hejdå!💞

~Pärlenos🌸IMG_0372.jpg