Hejsvejs Glitterstars!💐

Omg, det är under en vecka till mitt kalas! Är himla taggad!!😄 Om ni har kollat på min Instagram @parlenos4ever igår eller idag, så vet ni att alla som är fans kommer att få ställa frågor till kändisgästerna som är bjudna på mitt kalas😱 Men kom ihåg, du får bara ställa frågor om du är ett fan, och en medlem i mitt team, Team Glitterstars. Så om du vill ställa frågor till de följande gästerna, lönar det sig att bli ett av fansen: Sötnos Juvelström, Pernilla Glansglimm, Vitnos Silkesskön, Paris Le Blanc, och  Glitternos Silkesskön.😘 Yay!!! Det ska bli sååå kul att intervjua gästerna med era frågor! Nu kommer vi till hur du ställer frågor till gästerna: 1. Du måste bli ett fan. 2. Du måste gå med i Team Glitterstars. 3. Kommentera först vilka av gästerna du vill ställa frågor till. T.ex: "Sötnos, gillar du blommor?". Och sedan frågan. 💖 Det var det! Du får såklart ställa frågor till fler av gästerna om du vill! Dessutom, inga opassliga eller personliga frågor kommer att bli besvarade♥️ Du har tid att ställa frågor ända till den 27.6. Så se till att dina frågor är inlämnade då!💎 Frågorna ställs på denhär artikeln, och på  resten av artiklarna jag skriver denhär veckan. Jag kommer inte att kolla andra artiklar.😍 Hejdå!

~Pärlenos🌟

Min Instagram: @parlenos4ever

Kommentera, följ mig på Instagram, och gilla denna artikel på Facebook, Twitter, och Pinterest om du är ett fan!🌟