Heeej!🐾

Nu är den stora dagen framme!! Jag vet att det är den 26:e redan men utlottningen skedde igår.😘Och före ni får veta vem som van tänker jag tacka alla Glitterspots som deltog!🤗Tack så mycket, jag skulle ha viljat göra er allihopa till vinnare!!💕Ni är bäst! Och tack till alla andra Glitterspots, som inte deltog, för ni är också jättesnälla då ni läser min blogg dagligen.💋Jag ska försöka uppdatera bloggen åtminstone tre gånger om veckan nu!❣Och min novell kommer också att fortsätta snart. Nästa del av Mysteriet på hotell Alptoppen kommer att vara ute inom några dagar.😄Nu till min giveaway!! Vinnaren är...

Hon som kommenterar under namnet; Marja Tuulensuu! 💗 Du kommer att vinna Pärlenos autograf och en exklusiv plansch med ett foto på Pärlenos, på! Tack än en gång, alla som deltog!! Ni är de bästa fansen man kan ha.💎Ha det gott, Glitterspots!🎀

~Pärlenos🦄🌸

Min Instagram: @parlenos4ever