Hej bloggläsare!❤️

Tycker ni det skulle vara kul att veta lite mer om mig? Här kommer lite fakta. Om ni har fler frågor kan ni gärna fråga mig på kommentarsfältet. Jag kan ta upp frågan på en av mina artiklar.👑Nåja, fem fakta om mig:

1. Vad är min favorit-årstid? Det är antingen sommar eller vinter.🌷❄️. På sommaren gillar jag att solbada och att simma, eftersom det är så varmt och skönt. Men på vintern är det jättekul att bygga snögubbar och åka skidor, speciellt om det är mycket snö. 

2. Vad är min favorit-färg? Rosa!💖 Absolut, rosa!! Helst skulle allting i mitt liv få vara rosa! Jag älskar färgen rosa.

3. Vilken glass-smak gillar jag bäst? Choklad eller jordgubb. Eller kanske päron?😉 Det finns såååå många att välja från!! Jag kan bara inte bestämma mig... Jag ÄLSKAR dessutom också hemgjord glass, som t.ex blåbär eller nåt sådant, som man inte kan köpa på glasskiosken.

4. Vilka hör till min familj? Systern Sötnos, Prinsessan, Kungen, och Drottningen.💎 Jag har också två kusiner som heter Vitnos och Pernilla, och en maaaassaaa småkusiner! Och jag har två djur, en kanin och en häst.

5. Vilka hobbyn har jag? Ridning, ballet, och gymnastik!🐴🐴Jag brukar gå på ridkurser på slottets stall två gånger om veckan med min häst Rosie. På balletkurs brukar jag vara tre gånger om veckan, i slottets gymnastiksal. Och gymnastik en gång om veckan, också i gymnastiksalen.

Hoppas att ni njöt av att läsa dessa fem fakta.💋Som sagt, ställ gärna frågor i kommentarsfältet! Ha en bra dag!💁

~Pärlenos🐾💗

Min Instagram: @parlenos4ever