Hej!💙

Idag vaknade vi redan klockan halv sex 😲😴 Usch, vad trött jag kände mig! Jag tog på mig en snygg rosa t-shirt och en minikjol i en matchande nyans.👚Sedan promenerade vi mot morgonmålet på nedre våningen på vårt hotell. Klockan 7:55 åkte vårt flyg iväg mot Schweiz🌺 Klockan 9:30 i schweizisk tid var vi framme. (klockan 10:30 i vanlig tid.) Sedan åkte vi tåg till vårt övernattningsställe hos Mattes kusin💋 Vi märkte att de inte hade värst mycket i kylskåpet, så vi bestämde oss för att gå till butiken.😘 En stund senare åkte vi för att se på då min kusin övade med sin sinfoniorkester. Det lät fint! 🎶 Efter övningarna åt vi pasta och broiler.. Det var jättegott, speciellt mumsigt smakade det eftersom vi var superhungriga!😂 Det var allt för resedagboken idag, ha det bra Glitterstars!🌟

Min Instagram: @parlenos4ever

Läs del ett av vårt äventyr i Schweiz med att klicka på denna länk: https://parlenos.vuodatus.net/lue/2017/06/resedagbok-schweiz-dag-1-i-taaget