Hej✨

Nu är det den sista dagen här i Schweiz...😣 Det ska bli tråkigt att åka hem, men ändå kul att få träffa alla familjemedlemmar man har saknat under resan.💞Idag när vi vaknade åt vi morgonmål, och åkte iväg till ett shoppingcenter. Resan tog cirka en halv timme gissar jag.👌 Vi gick till många butiker, bl.a klädbutiker, leksaksbutiker, och sminkbutiker. Jag älskaaar att shoppa!!😍 Vi köpte en ny tröja, en vacker väska med vita prickar, och mycket mer! Det var en kul dag.🎀 Nu pratar vi om Yasmines beteende. Vad har hon för fel?! 🙄 Hon har inte kommenterat på mina artiklar här på bloggen, gillat mina foton på Instagram, (@parlenos4ever, följ mig nu😜) eller svarat på mina meddelanden. Har hon glömt bort att jag existerar? Är hon ens i Team Glitterstars längre? Är hon ens ett fan?😐 Hon som alltid brukar säga att hon förevigt stöttar mig och är ett av fansen, men nu vet jag inte längre. Om hon är en sann Glitterstar borde hon verkligen inte ignorera mig och mitt team! Usch, så fräckt! Borde jag ge henne sparken ur teamet?😓 Jag vet inte om jag kan lita på henne längre... Hon är ju min BFF😬 Eller är hon..? Kommentera vad jag borde göra om ni ser detta!💕 Dessutom, här är några foton på mig från Italien. Gå in på Instagram och gilla, kommentera och följ min sida: @parlenos4ever.💜 Ha det braaaaaa!!!💋

~Pärlenos👑

Min Instagram: @parlenos4ever

Kommentera, följ mig på Instagram, och gilla denna artikel på Facebook, Twitter, och Pinterest om du är ett fan!🌟

Klicka på denna länk för att läsa den 6 av resedagboken om du vill veta vad som hände i Italien: https://parlenos.vuodatus.net/lue/2017/06/resedagbok-schweiz-dag-6-i-italien

IMG_1316.jpg