Hejsan svejsan Glitterstars.😘

Idag var jag med min BFF, eller Best Friend Forever, Yasmine! Vi hade superkul tillsammans💖 Som alltid, haha! Det är ju det bästisar ska ha. Först hängde vi hos mig en stund och fixade varandras smink och kläder.💄Jag valde denna tyllklänning, och Yasmine fick ta en rosarandig topp och en jeanskjol. Vi såg toppensnygga ut! När vi fixat det for vi till Café Paws and Claws. Jag beställde en bit morotskaka och en frappucino, medans Yasmine valde en chokladmuffins och te. 👌Mums!! När vi doppat  färdigt åkte vi iväg till min salong där vi beställde en manikyr till oss båda. Det var superkul!🤗 Nu vill jag tacka Yasmine för att ha varit mitt trognaste fan enda sedan början på Team Glitterstars.🐾 Hon har alltid varit där för mig och stöttat mig när det behövs, som ett fan ska göra. Alla sanna Glitterstars borde visa lika mycket kärlek och trogenhet mot mig och mitt team som hon.🌟Om ni vill bli ett av mina bästa Glitterstars borde ni vara precis som hon!😄 Hon kommer förevigt att vara en del av Team Glitterstars. Tack så mycket för allt BFF ✌️

~Pärlenos☀️

Min Instagram @parlenos4everIMG_1278.jpg