IMG_1224.jpg

Hej igen! ✨

Idag var vi på Pokémon jakt! Vi upptäckte att Niantic hade lagt till nya, gulliga Pokémons💞 Vi fångade en hel del, bland annat dessa (se bilden åvan). På jakten levlade vi också upp, till level nio. En riktig succé🤗 Och många Pokéstops hittade vi. Från ett ägg fångade vi en Pichu, den liknade både med utseendet och namnet den kända Pokémonen Pikachu. Den var också gullig!!❤️ På min nästa Pokémon jakt hoppas jag på fler Eevees, eftersom jag snart kan evolva min Eevee till en (hoppeligen) Vaporeon. Ladda gärna ner Appen Pokémon Go, den är mycket rolig!!😄 Dessutom, tycker ni att det är intressant att läsa om mina Pokémon Go äventyr? Kolla bloggen på de närmaste dagarna för fler artiklar om Poké-jakt.💗Vilken av de nya Pokémonsen är din favorit? Kommentera gärna!! Jag tror att min favorit var Furret eller Swinub.🌸

~Pärlenos💎🍭