Hej igen!💕

Hur mår ni idag då? Nu är det dags att skriva om lite nya Pokémon Go äventyr igen.😜 Yay! Jag tycker att Pokémon Go är superkul, ni borde börja spela det direkt! Nåja, vi börjar.💋 Idag bestämde vi oss för att söka Pokémons här i närheten av slottet. Det funkade precis lika bra som på stan, vi hittade en hel del!👌 Ett av våra ägg kläcktes också, ett fem kilometers ägg! Om du inte redan vet så kan man hitta ägg från Pokéstops, som senare kläcks och blir till Pokémons. Föratt äggen ska kläckas måste man gå en viss sträcka.😘 Och i detta fall var det fem kilometer. Från ägget fick vi en ganska underlig Pokémon, en Tyrogue🤔 På bilden kan ni se att Tyrogue ser ut som en rymdvarelse från filmen E.T i en lila version... Konstigt! Men den var ändå fin, tycker jag, hahha💗 Senare hittade vi också en Jynx, som också ser lite underlig ut. Också en rymdvarelse med kläder!😂 Och en Marill, en Magikarp, en Chinchou, och en Hoppip fångade vi också. Min favorit Pokémon från denhär Pokémon jakten var nog Hoppip.💖 Den är ju rosa, min favoritfärg! Jag gillade också Marill eftersom den har sååå gulliga ögon!! Det var det för denhär Pokémon jakten, vi syns imorgon när jag är tillbaks med nya artiklar.♥️ Hejdå!

~Pärlenos💙

Min Instagram: @parlenos4ever

Kommentera, följ mig på Instagram, och dela denna artikel på Facebook, Twitter, och Pinterest om du är ett fan🌟IMG_1359.jpg