Hejsan 💎

Igår efter kalaset började jag tänka på Pokémon Go igen!💙 Och så märkte jag att jag inte gjort en ny Pokémon Go Gameplay artikel här på bloggen på flera månader. Men nu är Pokémon Go artiklarna tillbaks på min blogg igen!💋 Varje gång jag spelar Pokémon Go kommer jag att uppdatera om det här på bloggen, precis som förut. Men dåså, vi kör igång!😘 Ikväll gick vi till centrum för att fånga Pokémons. Där brukar det alltid finnas många.💕 Och jag hade rätt, för vi hittade en hel del! Några Pokémons som är helt nya för mig såg vi också.🎀 Vi såg bland annat Marill, Geodude, och Seel. Wooper var också ny för mig🌟 På bilden nedan kan ni se vilka Pokémons jag pratar om, har skrivit upp namnen på bilden. Vi fångade också en tredje Mr. Mime, en Rattata, en Jigglypuff, och en Natu. Vi lärde oss också om en ny uppdatering som kallas "Raid battle"!💥☺️ Om man vill spela raid battle med andra spelare, så måste man vara en högre level än vad jag är just nu.☹️ Det var lite synd, men som tur levlade vi upp till level 13 idag, så vi är på god väg. Men raid battle går ut på att man tillsammans med sitt team ska försöka vinna över en stor och mäktig Pokémon. Om man vinner, så kan man få jättebra priser! Jag ser framimot att spela raid battle med andra Pokémon Go-spelare i framtiden.💗Hoppas bara jag når en tillräckligt hög level för att göra det snart. Här är bilder från vår Pokémon jakt, som ni kan gå och gilla på @parlenos4ever på Instagram.♥️ Ha det så bra som möjligt, fans!

~Pärlenos🦄

Min Instagram: @parlenos4ever

Kommentera, följ mig på Instagram, och dela denna artikel på Facebook, Twitter och Pinterest om du är ett fan🌟IMG_1340.jpg