Heeejsan!🤗

På den senaste tiden har det varit en massa prat om något som heter Team Glitterstars, både på bloggen och bland mina fans. Men vad är Team Glitterstars, eller TG, egentligen?💫 Nu ska jag förklara det för er, om det ännu är oklart för vissa! Team Glitterstars är ett team menat för folk som är fans av mig, Pärlenos.😘 Allihopa som är fans blir automatiskt medlemmar, och de enda reglerna som man måste följa för att bli en medlem är att man måste vara en Glitterstar (mitt fan), och man får inte mobba någon av medlemmarna.♥️ Om man inte följer reglerna blir man utsparkad ur TG. Jag berättar på bloggen om någon medlem blivit utsparkad.✨ Jag kollar varje vecka på kommentarerna på min blogg, och på det sättet kan jag se vilka fans som är aktiva. Medlemmar av TG får gärna ha med orden "Team Glitterstars" på sin t.ex Instagram-status, mm.💗Då kan jag se att ni är fans. Jag ger också shout outs till aktiva TG-medlemmar på min Instagram @parlenos4ever.😜 T.ex Yasmine är en aktiv TG-medlem, och därför är hon min bästis. Så gå med i TG om du vill vara min vän, eller kanske tillochmed min bästa vän i framtiden!💖Men bara om Yasmine slutar i teamet, hahha. Älskar dig sååå mycket Yasminiiiis👌 För att få bli en nära vän av mig måste du ha varit en långtida TG-medlem. Jag måste ju kunna lita på dig, och veta att du är trogen.💕 Men oroa dig inte om du är ett nyblivet fan, bara du håller dig till TG kan jag kanske lägga märke till dig en vacker dag, vem vet? Om detta är första gången du läser om mig, kan jag säga att det lönar sig att bli ett fan och en TG-medlem.💎 Jag älskar allihopa i teamet, ni är så välkomna att gå med. Stötta mig och var trogna, så kanske ni blir några av mina top-fans!😍 Ilysm, TG-fans! Hejdå för denhär dagen!

~Pärlenos🌸

Min Instagram: @parlenos4ever

Kommentera, följ mig på Instagram, och dela denna artikel på Facebook, Twitter, och Pinterest om du är ett fan🌟