Hej fans!😜

Yay, nu är det vår tredje dag här i Schweiz!!💞Det har varit superkul här än så länge. Idag, direkt efter morgonmålet gick vi ut på en promenad upp på ett litet berg i närheten av huset vi bor i.♥️ Där såg vi en massa kor! Jag tror jag lägger ut bilder av det vi såg idag på min Instagram, @parlenos4ever, imorgon. Så kolla in det!🐮 Klockan ett-tiden blev det dags för lunch i en restaurang som heter Migros. Det smakade härligt!👌 Efter måltiden for vi med tåg till Zürich, en större stad i närheten. Det tog cirka 15-20 minuter att åka dit med tåg. Där shoppade vi en liten stund, och åkte hem klockan fem. Jag köpte ett paket med slime och en Num-Nom, alltså en plastleksak som har ett läppglans inuti!💖 Sedan chillade vi bara en liten stund, och på kvällen gick vi till stranden för att leka och solbada.🐾 Vilken kul dag vi har haft!!! Nu vill jag ännu tacka fansen för att ni stöttar mig så mycket.😍 Ni är de trognaste fansen i världen! Tack för allt. Om du inte hör till Team Glitterstars ännu så borde du gå med direkt! 🌟 Alla Glitterstar-fans är som en stor familj. Tack!!!!☀️

Min Instagram: @parlenos4ever

Kolla in del två av mitt äventyr i Schweiz här! Klicka på denna länk: https://parlenos.vuodatus.net/muokkaa/artikkeli/593eb32fb596dc19258b4567