IMG_1208.jpgIMG_1207.jpg        

Hej alla glittrande glittriga Glitterspots!!😘

 

Nu har vi kommit till vår resedestination; Lanzarote i Spanien! Här är det soligt och varmt.☀️Vi har ett fint hotellrum som har utsikt över havet och en fin terass. Som tur så funkar WiFi:n bra så jag kan uppdatera er om mitt liv också denna vecka💗Vi kom fram igår klockan tre-tiden på dagen. När vi packat upp alla saker och bytit kläder gick vi på middag till en restaurang, där vi åt god fisk.💋 Nu ligger jag på vår terass och solbadar. Om en stund ska vi gå till puolen och ta ett dopp.💎Jag har dessutom märkt en underlig sak här på ön. Det finns katter överallt!😉De klättrar här från hustak till hustak och man kan tillochmed hitta dem i butiker! Jag har varit en och en halv dag på ön och har redan sett sex katter.😂Nåja, tillräckligt med katträkningen nu. Här är ett foto på mig i när jag solbadar och ett på utsikten.🐾