Buongiorno!🇮🇹

Som vi hälsar i Italien! Ja, du gissade rätt, vi har åkt till Italien 💎 Yay!! Vi åkte iväg klockan 8:30 igår med bil. Vi körde förbi många fina ställen, vi åkte till exempel över ett högt berg! 😱 Ååh, vad fint det var!! Vi stannade uppe på berget och beundrade en fin liten bäck😊 Sååå coolt! Vi kom fram på kvällen, och då gällde det att hitta ett hotell. Till slut, efter att vi kört en bit, hittade vi ett fint hotell nära en sjö. 🌺Efter att vi bokat in ett hotellrum gick vi till en restaurang. Där åt vi allt möjligt gott💖 Sedan for vi tillbaks till vårt hotellrum, och sov så sött ända till morgonen! Nu till lite annat... Dethär är egentligen igårdagens resedagboksinlägg, men jag glömde att publicera den igår hehe 😬 Hoppas det inte gör något!! Så idag kommer det inte att komma ett inlägg om denhär dagen. Men jag kan berätta kort vad vi gjorde: På morgonen när vi vaknade körde vi hem från Italien.☀️ Vi stannade och åt vid en restaurang på vägen, och på kvällen stannade vi också och åt en hamburgare.🍔 Sedan kom vi hem. Så det var i princip det! Dessutom, Yasmine har ännu inte svarat på mina meddelanden vare sig ringt mig tillbaks!☹️ Vi får hoppas att hon är ok.. Hejdå Glitterstars🌟

Min Instagram: @parlenos4ever

Läs del 5 av resedagboken här! Det lönar sig, den är super cool! Klicka här: https://parlenos.vuodatus.net/lue/2017/06/resedagbok-schweiz-dag-5-en-dag-i-zurich