Hej alla fans!❣️

 

Yay, idag är det min födelsedag!🎂Gratulera mig gärna i kommentarerna!! Omg, kalaset har varit superkul än så länge🎉 Vi har haft presentöppning, kalasmat, och en stund när vi bara har chattat och berättat om det hetaste skvallret i kändisvänrlden!😂Dessutom, hörde ni? Det har pratats om att Mia Von Morot har en ny pojkvän!😉 Ja, så det har varit superkul och vi har gjort en massa intressant. Och nu till den stunden vi alla har väntat på: KÄNDIS-INTERVJUN!!!😄Omg, det har varit sååååå kul att intervjua mina vänner! Jag har till och med lärt mig lite nytt om dem själv, hahha!💕Innan vi går vidare till intervjuarna så vill jag tacka alla fans som skickat in frågor. Vi fick in flera tiotal frågor, och som tur kunde vi svara på alla🌟Tusen tack för frågorna!! Nåja, nu när det är över så blir det äntligen dags för intervjuen! Vi påbörjar med Pernilla, sedan Sötnos, sedan Vitnos, sedan Glitternos, och till sist Paris💗 F betyder fråga, och S betyder svar! Vi kör! 

Pernilla:

F: Vad gör ni på kalaset? Frågan ställdes av användaren "Top Gear".

S: En massa kul! Vi har haft presentöppning, där jag fick se Pärlan öppna supersnygga saker. Sedan blev det matdags metttd en smarrig chokladtårta. Efter det blev det pratdags och intervjuer.

F: Hur har du förberett dig till kalaset? Frågan ställdes av användaren "Glitterstar🐲". 

S: Jag gick till Pärlenos shoppingcenter för att shoppa. Där har de alltid så fina kläder! Jag köpte en klänning där, och likaså mitt smink. Födelsedagspresenten till Pärlan köpte jag i en parfymbutik.

F: Varför har du en rosa päls? Frågan ställdes av användaren "Pärlans fan".

S: Jag vet inte, det tillhör min unika stil antar jag!

Sötnos:

F: Vad är din favoritfärg? Frågan ställdes av användaren "Pärlans största fan!!". 

S: Min allra mest favoritigaste favoritfärg måste nog vara gul.

F: Hur kommer du på idéerna till dina outfits? Frågan ställdes av användaren "Pärlenos fan".

S: Jag vet inte, om jag ska vara riktigt ärlig! Från naturen, tror jag, blommorna är så färggranna.

F: Hur har du förberett dig till kalaset? Frågan ställdes av användaren "Glitterstar🐲".

S: Jag lånade min outfit från en vän, och sminket köptes från Makeup world, en sminkbutik i närheten.

Vitnos:

F: Vad är din favoritfärg? Frågan ställdes av användaren "Pärlans största fan!!"

S: Jag tycker om alla regnbågens färger, eftersom jag älskar regnbågar. De gör mig så glada!

F: Hur har du förberett dig till kalaset? Frågan ställdes av användaren "Glitterstar🐲".

S: Jag köpte min outfit från nätet, och jag gick till en kosmetolog för att bli sminkad. 

F: Hur känns det att vara Pärlenos kusin? Frågan ställdes av användaren "Anonym".

S: Bra! Pärlan är den bästa kusinen man kan ha. Jag är absolut med i hennes team, det är kul att hon blivit så berömd med att starta Team Glitterstars. Alla borde bli ett fan!

Glitternos:

F: Hur länge har du varit en medlem i teamet? Frågan ställdes av användaren "Anonym".

S: Tre år! Go, Team Glitterstars!

F: Hur har du förberett dig till kalaset? Frågan ställdes av användaren "Glitterstar🐲".

S: En av mina vänner hjälpte mig med kläderna och sminket. Pärlenos present hittade jag på nätet.

F: Vilka hårprodukter använder du? Frågan ställdes av användaren "Ett fan🌟".

S: Jag använder hårspray från Pärlenos shoppingcenter, det är sååå bra! Jag färgar också mitt hår turkost med en produkt från Yasmines sminkbutik. Men det tänker jag sluta med, Yasmine är ju inte ett fan längre. Tänker byta till Pärlenos hårfärg istället!

Paris: 

F: Hur är det att leva lyxigt? Frågan ställdes av användaren "Glitterstar". 

S: Fantastiskt! Jag älskar att ha råd med en massa grejer, haha. Och ett snyggt hus har jag också!

F: Vad är din favoritmat? Frågan ställdes av användaren "Pärlans fan".

S: Jag älskar lasagne! Det är så gott. Pärlans kock är jättebra på att laga lasagne.

F: Hur har du förberett dig till kalaset? Frågan ställdes av användaren "Glitterstar🐲"

S: Jag gick till många olika shoppingcenter och letade efter en perfekt klänning, men tillslut hittade jag en ur en butik i Frankrike i Paris. Jag heter ju tillochmed Paris! Sminket hade jag färdigt hemma.

 

Det var allt för kändisintervjuerna♥️ Kom ihåg att jag älskar alla fansen! Om du är ett fan så har du möjlighet att vara med i sånahär roliga evenemang.💅🏻Så gå med i Team Glitterstars om du tyckte att kändisintervjuerna lät trevliga! Jag vill ännu tacka alla som skickade in frågor än en gång, utan frågorna skulle det inte ha blivit någon intervju.💋 TACK! Hejdå Glitterstars!🌟

~Pärlenos🛍

IMG_1324.jpg