Hej alla fans!!! 💗

Jag ber så hemskt mycket om ursäkt för att jag har varit inaktiv för typ... En månad!😱😱 Men nu är jag tillbaks, Glitterspots! 🤗 Jag lever ännu! Jag är inte död! Jag har inte slutat bry mig om er och det kommer jag aldrig göra. 😄❤️ Och jag vet att min novell (Pärlenos och mysteriet på hotell Alptoppen 🏔) har också varit på paus en tid, men nästa del kommer tyvärr inte vara ute på ett tag.😕 Nu undrar ni säkert varför jag pausar det nu. Jo, för att jag ska ha "Pärlenos juldagbok"! 💓💋 Pärlenos juldagbok börjar imorgon, första advent, och fortsätter ända till julafton!!🐾Det är lite som en julkalender, men den följer med mitt liv på slottet under adventstiden. 😊 Novellen fortsätter efter julafton. Och jag har också en annan sak: Jag ska ha 50 bloggartiklars giveaway!!! Till de som inte vet vad en giveaway är, så det är liksom att man ger bort någon sak. Och när jag har skrivit 50 artiklar tänker jag ge bort en sak till ett av mina fans! Vem den lyckliga är kommer att lottas ut. ❣️🦄💎Ha en bra dag!

~Pärlenos👑💜

Min Instagram: @parlenos4ever