Hejsvejs alla läsare!! ✨

Jag har funderat på att börja uppdatera bloggen varje dag igen💞 Tror ni att ni skulle ha lust att få daglig info om mitt liv? I början, alltså när jag började bloggen, brukade jag skriva nya artiklar varje dag.🐾 Men sedan blev det mindre och mindre. Till slut skrev jag bara typ en gång om veckan..😬 Men nu har bloggen börjat få lite fler läsare så jag tänkte att jag skulle börja skriva varje dag igen. Åtminstone fyra gånger om veckan om jag inte skriver varje dag🤗 Tror ni det skulle vara kul? Jaja, i alla fall, vad har hänt åt Yasmine?!😳 Alltså hon har inte SMS:at mig på två dagar för att  berätta hur fin jag är..😤Seriöst asså.. Är jag inte tillräckligt fin?? Om jag verkligen är fin så tycker jag att folk borde visa det!! Liksom, jag är ju ändå kunglig..🙄 Hon borde vara glad att jag är hennes BFF!! Tycker ni att jag borde SMS:a henne och påminna henne om att hon ska påminna mig om att jag är kunglig och fin och perfekt? Liksom, jag tycker att det borde vara självklart för henne redan att hon ska göra det dagligen❣️Nåja, Kommentera vad ni tycker jag borde göra i denna situationen. Jag känner mig oerhört förolämpad!!😒 Hejdååå!😘

~Pärlenos💎🦄

Min Instagram: @parlenos4ever