Hejsan Allihopa!💋

I övermorgon åker vi hem från Lanzarote ☹️ Det har varit så skönt att ta en paus och få lite lov.😘Hoppas ni har också njutit av ert sportlov, Glitterspots!! Läs mina artiklar om resan om du vill höra vad vi har gjort🤗Dessutom, hittills har vi sett 9 katter. Säkert skönt för dem också att få bo på en kanarieö, haha! Men å andra sidan, jag antar att det är roligt att få åka hem också.❤️Man har ju inte sett sina vänner på lääänge..! Yasmine har säkert saknat mig.🦄Jag har köpt en fin souvenir till henne. Hoppas hon har köpt en "Välkommen tillbaka-present" till mig. Jag menar, jag ställer ju aldrig några krav på henne!🐾Nån gång får man väl förvänta sig nåt från sina vänner, Glitterspots? Åtminstone på födelsedagar, halvfödelsedagar, och tredjedelsfödelsedagar. Fjärdedelsfödelsedagar är inte så viktiga, men en present kan man väl få?💞Nåja, vissa av er har kanske märkt att del 8 av novellen är ute på bloggen nu. Om du inte har läst den redan, ska du gå och läsa den på direkten.✨En massa saker händer!! Det vill ni inte missa!! Så, Läs del 8😄Ha det gott!

~Pärlenos

Min Instagram: @parkenos4ever