Hej Glitterstars 🐾

Nu kanske du tänker; Glitterstars?😲Då ska du läsa min senaste artikel innan du frågar!! Klicka på denna länk för att läsa den: https://parlenos.vuodatus.net/lue/2017/06/glitterspots-glitterstars-viktigt Nu till denna artikel lol🤗Så, jag har en hel del saker att berätta för er. Allt möjligt har hänt medan jag varit borta! Det har bokats resor och en massa stohej!✨För på nästa veckas tisdag åker vi iväg till Helsingfors, och därifrån enda till Schweiz☺️Det är något att längta till för mina fans, för då kommer det dagliga uppdateringar om vad jag gjort, och inte bara som vanliga artiklar, utan som "Resedagboksinlägg"! Ja, vad är det?💖Det är som vanliga dagboksinlägg, men på bloggen! Och varje inlägg kommer att handla om vad jag gjort under dagen.☀️Jag kommer också att ta bilder varje dag från vår resa som ni kan gå och gilla på min Instagram-sida; @parlenos4ever. Det ska bli spännande att åka på resa!!✈️ Nu pratar vi om lite annat kul. Jag är supertacksam för allt stöd jag fått från er, Glitterstars.🌟Därför vill jag börja ge shoutouts till mina största fans! Om du vill ha en shoutout på min blogg måste du följa min Instagram @parlenos4ever.💞Folk som alltid kommenterar på mina inlägg har stor chans att få en shoutout, så gå och gör det. Jag kommer inte att ge shoutouts till folk som säger "Ge mig en shoutout", utan bara till äkta fans. Så för att vinna en shoutout måste du vara i Team Glitterstars.💎 Nu är det din chans: gå och följ mig på Instagram och bli ett fan så kanske du kan få en shoutout på min blogg 😊 Nåja, det var det. Här har ni ett foto på mig som ni också hittar på @parlenos4ever på Instagram. Hejdå för idag!💜

~Pärlenos💋

Min Instagram: @parlenos4everIMG_1273.jpg