Hejsvejs!🍭

Ojoj! Nu är stressen med giveawayn över😅 Skönt! Än en gång; Tack alla deltagare!❣Det är roligt att alla Glitterspots läser mina artiklar. Kom också ihåg att gilla mina foton på Instagram varje dag.💜Om någon av er glömt, är mitt Instagram konto @parlenos4ever. Gå och följ mig för fler uppdateringar! Idag lägger jag upp en ny selfie. Om ni läste titeln på denna artikel vet ni säkert att jag ska åka på resa utomlands!!☀️🌴 Vi ska till en ö som heter Lanzarote. Vi åker den 24.2. Då kan ni förvänta er en massa foton på Instagram (Om vårt hotell har bra Wi-Fi).💕Det är alltså en fredag vi åker, och vi kommer tillbaks till Soldalen på följande veckas söndag. Det ska bli riktigt roligt att åka!!😄Vi har bokat in flyg & hotell och allt redan. Jag ser framemot resan.✨ Det kan vara att jag skriver någon kort artikel till bloggen under resan, men på hotellets nätsida stod det att nätet på Lanzarote är ganska dåligt så det kan vara att bloggen uppdateras inte före jag är hemma igen.💔☹️Många har frågat om min novell, och nästa del är nog ute snart. Jag undrar hur det går på familjen Juvelströms välkomstmiddag?😉 Vi ses, Glitterspots!

~Pärlenos🤗💗

Min Instagram: @parlenos4ever