God morgon allihopa!â˜ș

Hoppas ni har haft en bra sömn! Idag vid morgonmĂ„let tĂ€nkte jag att jag skulle berĂ€tta för er om min morgonrutin.♄ Ni Glitterstars Ă€r ju sĂ€kert intresserade om att veta mer om mitt liv. SĂ„ vi börjar vĂ€l dĂ„!🌈 PĂ„ morgonen klockan 9:00 blir det vĂ€ckning för mig. Men det brukar oftast ta Ă€nda till klockan 9:15 innan jag Ă€r uppe ur sĂ€ngen, jag som Ă€r sĂ„ morgontrött, hahha!☀DĂ„ klĂ€r jag pĂ„ mig min morgonrock och mina rosa tofflor och gĂ„r ner till gymmet för min morgontrĂ€ning. Min personal trainer vĂ€ntar fĂ€rdigt dĂ€r, och ger mig sedan min Workout-rutin som jag ska utföra för att hĂ„lla mina muskler i skick!💕 Det brukar ta cirka en halv timme, och efter det gĂ„r jag upp pĂ„ takterassen pĂ„ slottet för att meditera i en kvart. NĂ€r jag mediterar blir jag alltid lugn, och klar för att möta alla utmaningar för den inkommande dagen😘 NĂ€r mediteringen Ă€r klar blir det morgonmĂ„lsdags för mig. DenhĂ€r mĂ„naden Ă€r jag pĂ„ diet, sĂ„ det blir bara en liten sallad.đŸ„— Jag mĂ„ste ju bli smal till en skönhetstĂ€vling nĂ€sta vecka. Med salladen njuter jag oftast en avocado-smoothie.✹ Mumsigt! NĂ€r jag Ă€tit klart sĂ„ gĂ„r jag upp till mitt badrum dĂ€r uppe, och tar ett svalkande bubbelbad. PĂ„ samma gĂ„ng sköts mina naglar, och lackas i en nyans som matchar klĂ€derna min designer valt ut för den dagen.đŸ’…đŸ» Sedan gĂ„r jag till mitt klĂ€drum dĂ€r designern vĂ€ntar med min outfit. NĂ€r alla klĂ€der Ă€r pĂ„klĂ€dda blir det sminkning! Det Ă€r alltid min favoritdel av morgonrutinen, yay!💗Jag Ă€lskar att se pĂ„ nĂ€r min makeup-artist professionellt lagrar pĂ„ sminket! NĂ€r jag utseendet Ă€r supersnyggt gĂ„r jag till ett av slottets vardagsrum för att lyssna nĂ€r en av assistentera lĂ€ser morgontidningen för mig.đŸŒŒ Man vill ju höra vad det skvallras om en idag! NĂ€r vi babblat klart om vilket skvaller Ă€r sanning, och vilket som bara Ă€r ren pĂ„hittelse blir det dags för lite skĂ€rmtid. Det Ă€r dĂ„ jag uppdaterar min blogg och min Instagram @parlenos4ever med de senaste historierna om mitt liv för er, fans💎 Älskar er sĂ„Ă„Ă„ mycket, tack för allt stöd!! Och sist men inte minst i min morgonrutin gĂ„r jag pĂ„ en liten morgonpromenad till stan. PĂ„ samma gĂ„ng kanske jag ocksĂ„ delar ut autografer till fans, vem vet?😉 SĂ„ ja, det var det för dagens artikel hĂ€r pĂ„ bloggen. Kommentera om ni ocksĂ„ skulle ha lust att höra min kvĂ€llsrutin!! HejdĂ„ Glitterstars🌟

~PĂ€rlenos😍

Min Instagram: @parlenos4ever

Kommentera, följ mig pĂ„ Instagram, och dela denna artikel pĂ„ Facebook, Twitter, och Pinterest om du Ă€r ett fan🌟

 

Â