Heej igen!😘

Det är alldeles vansinniga saker som händer!😬 Yasmine har startat sitt eget team?! Hon kallar sitt team för "Team Diamonds"... Wow, vilken kopierare!🙄 Igår när jag skrev om kändisgästerna ringde hon mig och skrek en massa struntprat och något om att jag bara bryr mig om mig själv och att mitt team är onödigt och tränger sig på andra!😟 För det har ni ju inte gjort, eller hur Glitterstars? 🌟Och nu till det aldra fräckaste: hon uppmanar alla i mitt team att börja i hennes team istället...😭Hon säger att jag bara vill bli berömd genom mina fans☹️ Glitterstars, ni får inte tro på henne, hon ljuger!💕 Jag älskar alla fansen och jag trodde ju att hon var lojal till mitt team och förevigt ett fan... Men så visar det sig att hon startar ett eget team 😟Ugh. Och bara så ni vet, så är ni ute ur Team Glitterstars om det visar sig att ni haft det minsta att göra med henne och hennes Team Diamonds!!💋Tro inte på henne, hon är en lögnare👎 Dessutom, komihåg att ställa frågor till kändisgästerna på mitt kalas!!😍 Läs mer med att klicka här: https://parlenos.vuodatus.net/muokkaa/artikkeli/594a1972b596dca01d8b4567 Hejdå!🎀

~Pärlenos❤️🤗