Hej på er, Glitterspots!💋

Idag åker vi hem till Soldalen igen 🙁 Klockan två-tiden åker vi. Jag hoppas att vi åker på en sådan här semester igen ❤️ Nåja! Nu till lite roligare nyheter!! Om typ en månad eller så är det ju påsk, och jag tänkte skriva en påskspecial till bloggen😘 Alltså en speciell artikel som är i påsktema!! Det låter kul, va?😄 De som har kollat min Aktuellt på denna blogg-sida nyligen kanske vet att det blir en novell som heter "Äggjakt på slottet"! Den handlar om hur hovet firar sin påsk. Hoppas ni ser framimot min påskspecial!!🐣💐 Den kommer ni att hitta på bloggen på påskveckan. Jag tror att jag kommer dela upp den i två till tre delar eftersom den blir för lång att skriva på en gång. Mer info om den kommer ni hitta på bloggen inom några dagar.❣️Kom också ihåg att följa min Instagram @parlenos4ever för foton och uppdateringar!! Där kan ni nämligen hitta sneak peeks om spännande händelser...😉 Här är ett foto på mig på den sista morgonen på resa. Hejdå Glitterspots!!✨

~Pärlenos🌸💁

IMG_1214.jpg