Hej🌸

Usch, vad det har regnat där ute idag... Jag gillar inte regn! Man kan inte gå ut utan att ha på sig regnjacka och gummistövlar, och det är sååå jobbigt, mina gummistövlar ser jättefula ut!😣 Fy, ni måste se mina gummistövlar, svarta och smutsiga. Och när man går ut i regnet så blir man blöt också, och det förstör mitt fluffiga hår så att det blir helt platt.😑 Jag hatar regn så hemskt mycket... Varför måste det ens regna?😒 Så störande, liksom. Men regnet har ju också sina bra sidor antar jag, för utan regn skulle allt vara helt torrt, och det skulle inte heller vara så värst trevligt.♥️ Jag som har så fina planteringar på min gård, man vill ju inte att de ska vara helt bruna och fula, lol. Och när det regnar lämnar det små vattenpölar på marken som man kan plaska i.💞 Yay, att plaska i vattenpölar är min och Sötnos favorithobby att göra i regnet! Speciellt om de är stora och djupa, för då kan man ha en lek som vi kallar för "sjömonstret".😜 Den leken går ut på att den ene ska vara sjömonster och försöka ta fast resten av spelarna. När man blir fast blir man också ett sjömonster. Alla vattenpölar är fritt område, så man kan inte ta fast någon som står i en vattenpöl.💗 Jag och några andra vänner lekte den leken idag, hahha. Yasmine började att vara sjömonster, och till först fick hon fast mig.🙄 Ugh, jag förlorar alltid i den leken! Men det är ändå helt kul. Sedan fick hon fast Vitnos, min kusin, och jag fångade Sötnos, min syster.💖 Till slut hade alla förvandlats till sjömonster och vi hjälptes åt att fånga den sista, Pernilla.💋 Dethär var en helt rolig dag fastän jag inte gillar regn, haha. Ha det bra allihopa!💎

~Pärlenos💫

Min Instagram: @parlenos4ever

Kommentera, följ mig på Instagram, och dela denna artikel på Facebook, Twitter, och Pinterest om du är ett fan🌟