God dag, Glitterspots💎 Ni har antagligen märkt att jag inte har skrivit något nytt på bloggen på några månader... Det kändes som om jag inte hade någon inspiration kvar 😥 Jag är så hemskt ledsen att jag inte ens meddelade till er att jag ville ta en paus med bloggandet! Och jag borde verkligen inte ja varit borta så länge😔 För några dagar sedan började jag tänka på min blogg igen och försökte logga in, men då märkte jag att jag hade ju glömt bort mitt lösenord!! 😳 Men på något sätt lyckades jag komma In här och ändra på det... Denhär gången skrev jag faktiskt upp mitt nya lösenord! 😂 Men ville bara meddela till er om att jag inte är död, jag tog bara en lååååååång paus. Borde ha meddelat om det☹️ Men nu är jag tillbaks, och jobbar på nya artiklar till er för imorgon. Och jag ska också uppdatera min Instagram @parlenosforever, så följ mig där för mer! 😘

~Pärlenos🤗

Min Instagram: @parlenosforever