Hejsan Glitterstars🌸

Det var länge sedan jag gjort en artikel om vad jag gjort, hahha💞 Men nu kommer ni att få höra lite om det igen. Idag såg det ut som om det skulle bli soligt, så jag bestämde mig för att gå ut en liten stund.🌹Det var ganska varmt också, så jag tog på mig en rosa t-shirt med en minikjol. Jag ville inte bränna mig heller, så solkräm lagrade jag på ordentligt.💖 Jag tog även på mig en röd keps som det stod "Cool for the sun" på. Jag packade med mig en tidning och min telefon.😂Nu var jag äntligen klar för en utedag i slottsträdgården! I vår trädgård finns det oändligt med nya grejer att hitta😘 Jag älskaaaaar att gå omkring och dofta på blommorna. Vi har sextiotre olika såkallade "miniträdgårdsområden" fyllda med härliga planteringar.💐 Min favoritblomma är tulpan, och i trädgården har vi femton olika färgers tulpaner. Så mot tulpanträdgården!✨ När jag gått igenom femtio olika trädgårdar och stannat imellan för att beundra vissa av blommorna kom jag äntligen fram till min favoritträdgård. Men då märkte jag att jag hunnit bli förskräckligt hungrig 😲 Jag tog fram min telefon och knapprade in telefonnumret till min kock Filip. Jag beställde en fruktsallad och lite glass att smaska i mig. Gott😍 När jag var klar med mellanmålet tog jag fram tidningen jag burit med mig dit. Sedan läste jag den i lugn och ro.💕 Denhär dagen i slottsträdgården har varit riktigt skön tyckte jag! Hur tycker du den lät? Kommentera gärna☺️ Hejdå Glitterstars!

Min Instagram: @parlenos4ever

Kommentera, följ mig på Instagram, och dela denna artikel på Facebook, Twitter, och Pinterest om du är ett fan🌟IMG_1342.jpg