God förmiddag Glitterstars!💎

Yay, imorgon åker vi till Schweiz💞 Är supertaggad ahhh!!! Imorgon kommer ni också få läsa den första delen av min resedagbok! Dessutom, om ni går in och följer mig på instagram @parlenos4ever, så kan det vara att jag lägger upp en sneak peek om vad vi kommer att göra..😉 Så gå in och följ mig! Idag har jag börjat packa inför resan också. Jag behöver åtminstone 5 olika outfits med på resan💖 Och jag undrar hur varmt det är där? Måste kolla om jag borde ta med en simdräkt... ☀️ Åh, finns det månne några Glitterstars i Schweiz som känner igen mig? Haha! Det kommer bli riktigt kul att åka på resa.✈️ Nu till lite annorlunda händelser 😲 Igår när Yasmine åkt hem efter att vi haft ett trevligt veckoslutsparty upptäckte jag att hon hade glömt sitt hårband här. Jag försökte ringa henne men hon svarade inte.. Hon som alltid brukar svara när jag ringer! 😐 Jag ringde henne fler gånger den dagen, men hon svarade aldrig och ringde inte heller tillbaks. Nu är det en ny dag men hon har fortfarande inte svarat.☹️ Borde jag vara orolig? Nåja, vi får hoppas på att hon har det bra😘 Hejdå!

~Pärlenos🐾💋

Min Instagram: @parlenos4ever