Hejsan!🌸

Nu är det bara tre dagar tills vi ska åka på resa till Lanzarote!!😱😱Här sitter jag och funderar vad jag ska packa med mig. Åtminstone fem olika simdräkter och ett halvt kilo solkräm!🤣Min nya sommarklänning som jag köpte nyligen ska också få följa med. Den är färgad med alla regnbågens färger. Oj då, hur ska allt rymmas i min lilla väska?👛🤔Hahha! Nu till lite info om artiklar under resan. Det är klart att jag ska lägga upp en artikel när vi sitter i flyget. Men hur det blir sedan vet jag inte.🐾Det kan förstås vara så att hotellet vi övernattar på har dåligt WiFi.☹️Då kommer det inte vara möjligt för mig att lägga upp något över huvud taget. Men vi hoppas på att det går.😘Nya foton på Instagram ska jag lägga på de närmaste dagarna. En ny del av hotell Alptoppen ska jag också hinna skriva innan resan. Hejdå Glitterspots!!🤗

~Pärlenos💗💎

Följ min Instagram för fler uppdateringar! @parlenos4ever