Dethär är Pärlenos internetdagbok, som ger alla Glitterspots en titt av vad som händer bakom kulisserna i Pärlenos liv.💕💜

5.9.16 

Kära internetdagbok, idag har jag varit ensam hemma. (Det kan du läsa mer om på min blogg under rubriken "Selfies!😊📱".) När Matte kom hem idag klockan två var jag desperat att få en manikyr! Jag menar, mina klor hade ju blivit helt slitna och oglamorösa av detdär selfietagandet på förmiddagen!💅🏻😖Nåja, Matte och jag gick till min nagellackare. (Ja, jag har en anställd för mina naglar, har du ett problem med det?😂) Och nu är mina naglar mäst perfekta i hela världen igen. Sedan gick vi till McDonald's och åt 🍔  och 🍟 för att min kock hade ledigt idag. Jag beställde en Happy meal och Matte drack en Coca cola, eftersom hon hade ätit mellanmål medan min nagellackare filade mina klor så hon var ohungrig. När min mage gav signaler att den var mätt, ringde vi chauffören som hämtade oss tillbaka till slottet. Sedan  blev det dags för min vanliga kvällsrutin, du vet, det vanliga. (Kommentera nedanför om du vill att jag ska berätta om min kvällsrutin☺️) Sedan blev det läggdags. Tack internetdagbok!💎💋🎀