Hej🤗

Hoppas fansen har haft en bra morgon! Nu börjar det närma sig mitt kalas på söndag...😄Jag är sååå taggad, och jag är säker på att ni också är det, Glitterstars! Ni ska ju få ställa frågor till kändisgästerna!😵 Om du inte har gjort det redan, borde du göra det NU! Tiden rinner ut, du har bara tid tills den 27.6. Fort, klicka på denna länk om du vill att dina favoritkändisar ska svara på dina frågor! https://parlenos.vuodatus.net/lue/2017/06/mer-om-mitt-kalas-stall-fraagor-till-gasterna❣️Nu till annan info om det fantastiskt roliga kalaset. Kalaset kommer att vara i mitt slott, i festsalen.🎉 Vi kommer att ha Disco, äta god mat, och ha presentöppning såklart! Det kommer att bli så kul! Och ni fans kommer att gå läsa om allting vi gjort i min födelsedagsspecial😍Och i födelsedansspecialen kommer ni också att få läsa den exklusiva intervjun med kändisgästerna! Och i specialen kommer också bilder på mig och gästerna.😚Låter spännande, eller hur? Så gå med i Team Glitterstars, och bli ett fan, för då kommer du att få ta del av fler såna här exklusiva händelser på bloggen med mig.♥️Jag älskar alla fans, vi är alla som en stor familj! Alla av er ser upp till mig, och stöttar mig i varje situation.💖Och bara mina fans får delta i dessa spännande händelser, så jag hoppas att ni är glada att jag ordnar sådant här!😘 Kommentera #ärettfanförevigt om du är en trogen Glitterstar. Hurra för party!!🎊 Dessutom, här är ett foto från Schweiz. Gå in på Instagram och gilla det. Hejdå fans!💙

~Pärlenos💗

Min Instagram: @parlenos4ever

Kommentera, följ mig på Instagram, och gilla denna artikel på Facebook, Twitter, och Pinterest om du är ett fan!🌟IMG_1318.jpg