God eftermiddag🌈

Ni har säkert märkt att jag inte lagt ut några nya bloggartiklar på fyra dagar... Jag är såååå ledsen, jag glömde helt bort att skriva!🙄 Usch, jag hoppas att ni förlåter mig, fans! Men eftersom jag varit borta och heeelt glömt bort hela bloggen och Instagram, så tänker jag fixa saken med att köra en rolig aktivitet!♥️ Aktiviteten är bara för Team Glitterstars-medlemmar, så bli en medlem nu om du vill vara med om en massa roliga grejer! Allihopa i TG får som sagt vara med.😊 Så denhär aktiviteten kallar jag för "TG Q & A". Q & A betyder question and answer. (fråga och svar)💖 TG fråga och svar går ut på att fansen får ställa frågor till mig, och i mina artiklar svarar jag. TG fråga och svar pågår hela denhär veckan, och alla TG-fans får kommentera frågor här på bloggen och Instagram-sidan @parlenos4ever till mig.🌟 Alla frågor kommer att bli svarade från och med imorgon, och som sagt; ni har tid att fråga hela denhär veckan. Dessutom, kommentera inte frågor på gamla artiklar, jag kommer inte att kolla dem! Bara frågor från denhär veckans artiklar blir besvarade.😍 Omg, detta kommer att bli så kul! Jag vet att ni vill gärna veta mer om er idol, så varsågod, alla frågor blir besvarade!!💗 Jag älskar verkligen er, och ni stöttar mig i varje situation. Alltid när jag går igenom en svår situation så skriver ni snälla saker till mig, och då blir jag alltid glad😘 Det är fortfarande svårt för mig att förstå att TG blivit så populärt. Nästan alla i Soldalen är TG-fans😵 Varje morgon när jag går ut kommer TG-medlemmar för att prisa mig. Och de står nästan alltid utanför slottets portar och väntar på mig💋 Jag får ofta teckningar från Glitterstars som det står "Jag är en Glitterstar" eller "Team Glitterstars forever" på.💎 Tack allihopa! Ni är bästa fansen i världen.✨ Hejdå, och kom ihåg att ställa frågor.

~Pärlenos

Min Instagram: @parlenos4ever

Kommentera, följ mig på Instagram, och dela denna artikel på Facebook, Twitter, och Pinterest om du är ett fan🌟