Hello!💗

Nu hinner ni inte ge in frågor till kändisintervjuerna längre, jag beklagar men tiden har tagit slut! Det var bestämt att ni hade tid till den 27.6, och nu är det det datumet. 💕Nu till lite roligare nyheter! Det är bara en dag kvar till kalaset 😍 Superspännande! Idag åkte jag, min syster Sötnos, och min kusin Vitnos till stället där kalaset ska ordnas. Det såg redan färdigt fint ut där, men festsalen behövde lite dekorernig.🎈Men det fixade vi fort! Vi hämtade serpentiner i en rosa nyans, den som är min favoritnyans, och några röda ballonger.🛍 Serpentinerna placerade vi lite överallt, och ballongerna band vi fast i en pelare vid ingången. Assistenterna hjälpte oss att släpa dit några bord som maten skulle stå på. Sedan hjälptes jag, Sötnos, och Vitnos åt att måla en plansch som det stod "Pärlenos kalas" på.📝När vi var klara med dekorationerna började det verkligen se snyggt ut! Sedan åkte vi tillbaks till slottet, där vi gick för att provsmaka på tårtorna och de andra delikatesserna som skulle bli serverade på kalaset.🎂 Mums, vad gott det smakade! Min favorit var chokladtårtan med jordgubbsmaränger på. 😍 Sötnos gillade hallontårtan, och Vitnos blev förälskad i hasselnötskexen. Allt smakade sååå gott, tyckte jag. Till sist skrev vi bara listan med program vi skulle ha på kalaset, och så var allting klart!😘 Älskar er, Glitterstars! Kom ihåg att inte tro på Yasmine, hon ljuger!!!😭 Hejdå för denhär dagen!

~Pärlenos💅🏻

Min Instagram: @parlenos4ever

Kommentera, följ mig på Instagram, och gilla denna artikel på Facebook, Twitter, och Pinterest om du är ett fan!🌟